Karbonlábnyomunk 0,00 (oklevél)

Örömmel tájékoztatjuk ügyfeleinket és az érdeklődők szélesebb körét, hogy az OPTEN Cégtár piacvezető céginformációs szolgáltató oklevéllel ismerte el cégünk, a Tiszta Víz Környezetvédelmi és Szolgáltató Kft.  teljesítményét, miszerint a Mastercard és a Doconomy Åland Index alapján a céges vásárlásaink és költéseink szén-dioxid-kibocsátásával összefüggő karbonlábnyomunk az elmúlt 12 hónap alatt nulla (0,00) százalék volt:

Karbonlábnyom oklevél Opten

 

A Mastercard karbonkalkulátorról

A Mastercard és a Doconomy szoros együttműködése 2016 óta áll fenn, amikor is bevezették a Doconomy Åland Index módszertanát. Ez a módszertan a vásárlások, költések szén-dioxid-kibocsátásának kalkulálására szolgál, első körben lehetővé téve a fogyasztók, és napjainkra már a vállalatok számára is, hogy megismerjék, megértsék és csökkenthessék az ökológiai lábnyomukat.

A Karbonkalkulátor működéséhez szükséges adatok megszerzése és elemzése kulcsfontosságú a szén-dioxid-kibocsátás pontos méréséhez és kezeléséhez. Az adatok forrása többek között az S&P és a Trucost által szolgáltatott kibocsátási intenzitásadatok, valamint az S&P Global által adott vállalati forgalmi adatok. Ezek az adatok lehetővé teszik, hogy a kalkulátor széles körű és mélyreható betekintést nyújtson a különböző iparágak és vállalatok szén-dioxid-kibocsátásába.

A Karbonkalkulátor kulcsfontosságú eszköz a környezettudatos magatartás elősegítésére. A kalkulátor az Åland Indexet használva számítja ki a vásárlások, banki utalások alapján vett szén-dioxid-kibocsátást, lehetőséget adva a fogyasztók és a gazdálkodó szervezetek számára arra, hogy nyomon követhessék a döntéseik, a tevékenységeik környezetre mért hatását. A kalkulátor részletes információkat nyújt a kártya- és bankszámlabirtokosoknak minden egyes tranzakciójuk szén-dioxid-kibocsátásáról, mindezt egyértelmű költési kategóriákhoz rendelve.

A Mastercard és a Doconomy együttműködése példaértékűen mutatja be, hogyan lehet a pénzügyi szolgáltatásokat és a digitális technológiákat felhasználni a fenntarthatóság és a környezettudatos magatartás előmozdítására. A fogyasztók számára kínált eszközök és információk révén nemcsak a környezeti lábnyomukat képesek csökkenteni, hanem aktív szerepet is vállalhatnak a környezetvédelmi törekvésekben, hozzájárulva ezzel a bolygó jövője szempontjából létfontosságú változásokhoz.